اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 14 مرداد 1397
کد 3657

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب خبر داد:

دیدار کارکنان مرکز با امام جمعه محترم این شهرستان

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت، جمعی از کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب با ایشان دیدار و گفتگو کردند
به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت، جمعی از کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، بهروز آشام، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) و هفته ملی مهارت و کارآفرینی گزارشی از عملکرد مرکز در سه ماهه اول 97 ، ارائه نمود.
 وی همچنین پتانسیل های موجود در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب را خوب ارزیابی نمود و ضمن معرفی طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی اهداف این طرح را تشریح نمود.
آشام افزود: طرح استاد- شاگردیاز جمله طرح های موفق در سنوات گذشته  بوده است و با اجرای این طرح، مهارت آموز ضمن آشنایی با محیط کسب و کار و کسب تجربه، روحیه خود باوری را در ورود به بازارکار به دست می آورد.
نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بناب نیز، ضمن تقدیر از تمامی تلاشگران عرصه  آموزشهای فنی و حرفه ای شهرستان، اظهار داشت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای می تواند بستر مناسبی برای اشتغال زائی جوانان جویای کار باشد.
امام جمعه محترم بناب در ادامه افزود: با توجه به اینکه شهرستان بناب دارای شهرک های صنعتی بیشتری می باشد جوانان جویای کار می توانند پس از گذراندن دوره های مختلف آموزشهای فنی و حرفه ای در این شرکتها جذب به کار شوند.