اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 24 مرداد 1397
کد 3667

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور تأکید کرد: آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در برنامه های سازمانی در حوزه مهارت آموزی مشارکت کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور بر مشارکت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در برنامه ها و تصمیمات این سازمان در حوزه مهارت آموزی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،نادر فخری، معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان در نشست رونمایی از کمیته های تخصصی و اجرایی کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای که شنبه، بیستم مرداد ماه در محل این سازمان برگزار شد، از شکل گیری اقدامات بسیار خوب در حوزه آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای  در این سازمان خبر داد.
وی با بیان اینکه نگاه رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای نگاه تحولانه است، گفت: برای بهبود وضعیت مهارت آموزی در کشور تلاش می کنیم و در این خصوص کمیته هایی تشکیل شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور بر همکاری و مشارکت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در تصمیم سازی این سازمان در این حوزه تأکید کرد.
وی با بیان اینکه در خصوص ترویج فرهنگ مهارت آموزی در کشور در بخش دولتی تلاش های زیادی انجام شده است، گفت: بخش خصوصی می تواند با حضور فعال در ترویج نهضت مهارت آموزی در کشور موثر واقع شود.
فخری با اشاره به اینکه در حوزه آزمون و آئین نامه ها در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان در راستای اجرای آموزش های مهارتی  و ایجاد تحول در این حوزه همراه معاونت آموزش است.