اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 27 مرداد 1397
کد 3672

در شورای عالی اشتغال شهرستان هوراند عنوان شد:

رئیس اتاق اصناف هوراند: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی، فرصت مناسبی برای جوانان جویای کار است .

جلسه شورای عالی اشتغال شهرستان هوراند با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه های صنفی و رئیس اتاق اصناف شهرستان و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر با هدف معرفی، تبیین و تشریح طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در محل حسینیه پمج تن آل عبای این شهرستان برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، محمدرضا تهموزی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر ضمن اعلام اهمیت طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی افزود: این طرح با رویکرد ایجاد بستر های لازم برای اشتغال مولد و پایدار است.
تهموزی در ادامه خاطر نشان ساخت: استمرار و تثبیت اشتغال فرصت های موجود و مورد نیاز جامعه به ویژه در مشاغل خرد و خانگی با استفاده از ظرفیت بخش غیر دولتی در توسعه آموزش های مهارتی در محیط های کارگاهی تدوین گردیده است .
مردی، رئیس اتاق اصناف شهرستان هوراند نیز، طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی را، فرصت مناسبی برای جوانان جویای کار دانست.
رئیس اتاق اصناف شهرستان هوراند اظهار داشت: با کمک این طرح، جوانان فاقد کار می توانند، برای ورود به عرصه اشتغال وکارآفرینی و کاهش هزینه ها، در این طرح جذب و بکارگیری شوند.