اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 28 مرداد 1397
کد 3677

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور:

شایسته سالاری تحولات سازنده سازمانی را به دنبال دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه امورمالی سازمان گفت: تغییرات مدیریتی در سازمان با هدف شایسته سالاری صورت می گیرد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، مراسم معارفه میرحافظ امیرآزاد، مدیرکل جديد دفتر امور مالی با حضور نادر فخری، معاون توسعه مدیریت و منابع و کارکنان حوزه امور مالی این سازمان در بیست و هشتم مرداد ماه سال جاری برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در این مراسم  با بیان اینکه حوزه امور مالی حوزه بسیار حساسی در سازمان است، گفت: یکی از وظایف حوزه مالی افزایش انگیزه در میان کارکنان است.
وی افزود: حوزه امور مالی با انجام شایسته وظایف خود می تواند در ایجاد انگیزه در کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نقش اساسی داشته باشد.
فخری ضمن تشکر از زحمات همکاران امور مالی گفت: بحث تغییر مدیریت یک اصل لاینفک است و جابجایی مدیریت به منظور بهبود وضعیت صورت می گیرد.
وی اظهار امیدواری کرد: با تغییر مدیریت در حوزه امور مالی بتوانیم در این حوزه تحول ایجاد نماییم.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور یکی از وظایف این سازمان را توانمندسازی نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با توانمندسازی نیروی انسانی باعث افزایش بهره وری در کشور می شود.
وی ادامه داد: سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور بایستی از بهره وری بالایی برخوردار باشد و برای تحقق این امر مهم، نیازمند برنامه ریزی و توسعه حیطه نظارتی خود در کل کشور است.
فخری با بیان اینکه تغییرات مدیریت در سازمان به منظور شایسته سالاری و توانمندسازی افراد صورت می گیرد، گفت: این سازمان به سمتی می رود که نیروهای شایسته در آن مشغول باشند.
وی با تأکید بر شفافیت در حوزه مدیریت مالی گفت: شفاف سازی در حوزه امور مالی افزایش یابد.
درخاتمه فخری از زحمات طاهر محمدی، سرپرست سابق دفتر امور مالی تشکر و برای میرحافظ امیرآزاد، مدیرکل جدید امور مالی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور آرزوی موفقیت کرد.