اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : جمعه 2 شهريور 1397
کد 3681

مسئولان استان آذربایجان شرقی هفته دولت را در کنار شهدا و مردم آغاز کردند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ، همگام با مدیران دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی ، هفته دولت را با حضور در جوار مزار شهدای انقلاب اسلامی و رسیدگی به مشکلات مردم آغاز کردند.

آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان انقلاب اسلامی در گلزار شهدای تبریز، صبح جمعه همزمان با آغاز ویژه‌برنامه‌های هفته دولت، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان انقلاب اسلامی که در گلزار شهدای تبریز، صبح جمعه همزمان با آغاز ویژه‌برنامه‌های هفته دولت، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی برگزار شد شرکت کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، سپس در محل برگزاری نماز جمعه تبریز حضور یافت و در فضایی صمیمی و چهره‌به‌چهره با مردم استان، به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

در این دیدار عمومی که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد، تعداد زیادی از شهروندان استان و نمازگزاران جمعه توانستند مشکلات خود را با مسئولان دستگاه‌های اجرایی در میان بگذارند.