اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 5 شهريور 1397
کد 3688

همزمان با هفته دولت؛

مسابقات ورزشی منطقه ای کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور خبر داد: مسابقات ورزشی منطقه ای کارکنان این سازمان همزمان با هفته دولت در راستای توانمند سازی منابع انسانی، ایجاد نشاط، همدلی و همگرایی در بین کارکنان برگزار می شود.
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور خبر داد: مسابقات ورزشی منطقه ای کارکنان این سازمان همزمان با هفته دولت در راستای توانمند سازی منابع انسانی، ایجاد نشاط، همدلی و همگرایی در بین کارکنان برگزار می شود.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، سعید امانی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی این سازمان گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هر سال در راستای ارتقای سلامت منابع انسانی و داشتن كاركناني سالم و شاداب، اقدام به برگزاري مسابقات ورزشي ويژه خواهران و  برادران مي کند.
وی افزود: در این دوره از مسابقات 250 نفر از بانوان سازمان در رشته های والیبال، دارت و تنیس روی میز از پنجم تا هفتم شهریور  و 733 نفر از آقایان سازمان در رشته های والیبال، فوتسال و تنیس روی میز از هفدهم تا نوزدهم شهریور ماه سال جاری به رقابت خواهند پرداخت.
امانی گفت: مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به صورت منطقه ای و به میزبانی استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، کرمان، کرمانشاه، مازندران و تربیت مربی و پژوهش های فنی وحرفه ای برگزار می شود.
مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور  در ادامه از ارتقاي برنامه هاي ورزشي در راستاي توانمندسازي منابع انساني و ايجاد نشاط، همدلي و همگرايي در بین کارکنان این سازمان خبر داد.
وي افزود: با توجه به دستاوردهاي مسابقات ورزشي در ایجاد نشاط و افزایش همدلی و همگرایی در سطح کارکنان سازمان و ترويج  روحيه دوستي در خانواده سازمان آموزش فني  و حرفه اي كشور و در راستای مصوبه کارگروه رفاه و منابع انسانی این سازمان تلاش کردیم  در سال 1397 نیز برنامه ها و فعالیت های ورزشی سازمان را  از لحاظ  كمي و كيفي توسعه دهیم.
سعید امانی با اشاره به اینکه مسابقات در سطح استان ها در تیرماه سال جاری برگزار شد. گفت: ایجاد شور و نشاط در نيروي انساني سازمان به ويژه همكاران استان ها  و اعلام حضور حداكثري استان ها برای حضور در مسابقات منطقه ای این مسابقات از دستاوردهای مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان این سازمان است.
وی خبر داد: مرحله کشوری مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور نیز در آبان ماه سال جاری در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای برگزار خواهد شد.