اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 8 شهريور 1397
کد 3690

راه یابی تیم والیبال بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به مرحله کشوری مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای منطقه شمالغرب کشور با اهداء جام قهرمانی به نفرات و تیم های برتر به میزبانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با حضور مهندس تقی زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، میر احد حسینی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای، منطقه شمالغرب کشور پس از سه روز به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با معرفی مقام آورانی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان در محل همایش های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره سه تبریز برگزار گردید.
 
بنا بر این گزارش، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، ضمن خیر مقدم گویی و تبریک عید ولایت، عید غدیر خم، افزود: از اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به عنوان میزبان این دوره از مسابقات ورزشی بانوان بود بسیار خرسندیم و برگزاری مسابقات ورزشی، به عنوان فرصتی برای حضور در کنار هم بودن را غنیمت می شماریم.
نماینده، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان، علی الخصوص بانوان را جزو برنامه ها و سیاست های مهم و مفید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: بحث ورزش برای سازمان و کارکنان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تأثیرات مفیدی در روحیه همکاران عزیز در راستای کاهش استرس و عوارض های ناشی از سکون و یکجا نشینی ایفا می کند.

 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، در بخش دیگری از سخنانش ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه ورزش در سلامت جسم و روان تصریح نمود: خوشبختانه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به جهت درک اهمیت موضوع، سالانه در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان، اهتمام ویژه ای دارد و بحث ورزش برای سازمان بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که در تقویت روحیه کار تیمی همکاران می تواند نقش بسزایی را ایفا کند.
یعقوب نماینده، با بیان این مطلب که امروزه با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی و انقلاب صنعتی 4 و مواردی از این قبیل که افراد را از تحرک بازداشته و با سکون و یکجا نشینی موجب مشکلات عدیده ای می گردند، کلید حل بسیاری از این مشکلات جسمی و روحی را در ورزش دانست.
مهندس تقی زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور نیز که به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشت، از تبریز به عنوان مرکز شمال غرب کشور و آسیای میانه یاد کرد و افزود: دلیل اینکه امروز تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام مطرح گردیده است، وجود ظرفیت های بالای این استان در بخش های مختلفی همچون میراث فرهنگی، اماکن گردشگری و ورزش می باشد.

 
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به سوابق درخشان استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در قهرمان پروری و مدال آوری در رشته های مختلفی از جمله دوچرخه سواری، فوتبال، تکواندو، ژیمناستیک و ... دلیل این موفقیت ها را وجود افراد برجسته ورزشی به عنوان پایه گذاران ورزش استان دانست که همیشه نامشان در سطوح بالا و سکوهای پرافتخار ملی و فراملی طنین انداز شده است.
وی در بخش پایانی سخنرانی خود اظهار داشت: اگر فرهنگ ورزش در فرهنگ جامعه ما پیاده و نهادینه گردد هیچ مشکلی نخواهیم داشت و من امیدوارم که در آینده، جامعه ما به این مهم دست یابد.
میر احد حسینی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز ضمن تبریک عید سعید غدیرخم،حضور بانوان ورزشکار منطقه شمالغرب کشور را در شهر تبریز گرامی داشت و افزود: امیدوارم ضمن کسب قهرمانی های ورزشی در عرصه های مختلف زندگی به ویژه در قهرمانی مسابقات خدمت رسانی به مردم که فوق العاده مهم و ارزشمند است نیز توفیق یابید.

 
در مسابقات ورزشی بانوان شمال غرب کشور استان آذربایجان شرقی در رشته والیبال، استان آذربایجان غربی در رشته دارت واستان زنجان در رشته تنیس روی میز با غلبه بر حریفان خود و با کسب عنوان قهرمانی به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.
سرکارخانم اشرفی در رشته دارت از استان آذربایجان غربی، سرکار خانم کاظمی در رشته تنیس روی میز از استان زنجان و تیم والیبال استان آذربایجان شرقی، با حضور خانم ها؛ معصومه قهرمانی، مارینا جعفرنژاد، فاطمه شاه محمدی، مهین قنبری، شیوا جلیلی، حبیبه اکبرزاده، فرشته ارشادی، نسرین رضایی و آمنه ملکی نژاد به مقام اول این دوره از مسابقات دست یافتند.
روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، ضمن آرزوی توفیق، کسب این موفقیت را به استان های منتخب تبریک عرض می نماید.