اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 20 شهريور 1397
کد 3696

طی مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان منطقه شمالغرب کشور اعلام شد:

کسب عناوین اول رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در مسابقات ورزشی کارکنان توسط استان آذربایجان شرقی

قهرمانی و راه یابی تیم های والیبال، فوتسال و تنیس روی میز اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به مرحله کشوری مسابقات
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان (آقایان) سازمان آموزش فنی و حرفه ای منطقه شمال غرب کشور، با حضور 120 رقابت کننده و با اعلام نتایج تیم های صعود کننده به مرحله کشوری، با حضورمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و مهندس فیروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان استان و جمعی از کارکنان، در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز برگزار گردید.
 
یعقوب نماینده مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، ضمن ابراز خرسندی از حضور همکاران استانهای منطقه شمال غرب در آذربایجان شرقی، گفت: مسابقات ورزشی بهانه ای است تا همکاران در فضایی صمیمی و دوستانه گرد هم جمع شوند و دلها را به هم نزدیک تر سازند.
وی در ادامه افزود: امروزه دنیا با ظهور تکنولوژی های روز و انقلاب های صنعتی به سمتی می رود که بیشتر از حواس بینایی و لامسه استفاده خواهد شد و یکجا نشینی و سکنی گزینی از عوارض دنیای صنعتی است و چنانچه مسئله ورزش جدی گرفته نشود، عوارض و آسیب های ناشی از بی تحرکی گریبان گیر خواهد شد.
وی اظهار داشت: امیدواریم برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن ایجاد روحیه نشاط و شادابی، منشاء خیر و برکات شود و بحث قهرمانی و مقام آوری در این مقوله در اولویت آخر باشد چرا که تغییر این جایگاهها در سال های آتی غیر ممکن نیست و تنها چیزی که به عنوان ره توشه از این مسابقات ماندگار خواهد بود دوستی ها و مودت ها است که در سایه ادب و حرمت به یکدیگر حاصل خواهد شد.

 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: وجود نشاط و طراوت در تربیت نیروی کار ماهر می تواند باعث اثربخشی و بهره وری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور موثر باشد و من امیدوارم که تمامی همکارانم در خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن ایجاد فضایی بانشاط در محیط آموزش و کار، همه با هم ، دست در دست هم در تربیت نیروهای ماهرمورد نیاز بازار کار تلاش نماییم.

در پایان این مراسم اهداء کاپ های قهرمانی و اخلاق مسابقات به تیم های قهرمان و منتخب انجام شد.

 
دررشته فوتسال، تیم استان آذربایجان شرقی به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم استان زنجان به مقام دوم و تیم های اردبیل و کردستان مشترکأ سوم شدند.
در رشته والیبال، تیم استان آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی رسید و استان های آذربایجان غربی و اردبیل به ترتیب دوم و سوم شدند
در رشته تنیس روی میز، استان آذربایجان شرقی قهرمان شد و استان های کردستان و آذربایجان غربی به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
کاپ اخلاق این دوره از مسابقات در رشته فوتسال به استان کردستان و در رشته والیبال به استان زنجان اهداء شد.