اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 17 مهر 1397
کد 3710

اولین کمیته اجرایی طرح ایران مهارت در اهر مطرح شد:

تهموزی: طرح ایران مهارت فرصت مناسبی برای یادگیری یک حرفه برای دانش آموزان

اولین کمیته اجرایی طرح ایران مهارت با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اهر در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.
رمضان پور: طرح ایران مهارت در ۱۳ واحد آموزشی شهرستان اهر اجرا می‌شود/ تهموزی: طرح ایران مهارت فرصت مناسبی برای یادگیری یک حرفه برای دانش آموزان
اولین کمیته اجرایی طرح ایران مهارت با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای  اهر در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از خبرنگار اهرامروز، اولین کمیته اجرایی طرح ایران مهارت با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.
طرح ایران مهارت در ۱۳ واحد آموزشی شهرستان اهر اجرا می‌شود
قادر رمضان پور، مدیر آموزش و پرورش اهر در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات مدیران مدارس و خیر مقدم به اعضای محترم کمیته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اهر، با بیان اینکه طرح ایران مهارت در ۱۳ واحد آموزشی منطقه در سال تحصیلی جدید اجرایی خواهد شد، عملی شدن این طرح را در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری و همچنین راهکار ۶/۱ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواند.
طرح ایران مهارت فرصت مناسبی برای یادگیری یک حرفه برای دانش آموزان
تهموزی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نیز ضمن تقدیر از میزبانی و همکاری مدیریت آموزش و پرورش با طرح‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، این طرح را فرصت مناسبی برای یادگیری یک حرفه برای دانش آموزان دانست و افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای آمادگی دارد در برخی رشته‌ها آموزش رایگان ارائه دهد.