اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 23 مهر 1397
کد 3718

بصورت سرزده صورت گرفت:

بازدید دستیار اجرایی مدیرکل و رئیس شورای شهر تیکمه داش از مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد

محمد حسین قلی زاده به همراه امیدی، رئیس شورای شهر تیکمه داش بصورت سرزده از مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد بازدید کردند
محمد حسین قلی زاده به همراه امیدی، رئیس شورای شهر تیکمه داش بصورت سرزده از مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، محمد حسین قلی زاده به همراه امیدی، رئیس شورای شهر تیکمه داش بصورت سرزده از روند اجرای آموزش های فنی و حرفه ای و تجهیزات مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد، بازدید و از نزدیک با مربیان و کارآموزان مرکز دیدار و گفتگو کردند.
در جریان این بازدید، ایوب زمانی، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بستان آباد، با ارائه گزارشی  به بیان دیدگاه‌ها، نقش و رسالت آموزش فنی و حرفه‌ای در کاهش نرخ بیکاری شهرستان و موانع و مشکلات پیش رو پرداخت.
امیدی، ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در مرکز، با اثر بخش بودن این آموزش ها گفت: راه توسعه شهرستان و کشور در گرو همین آموزش های مهارتی و آموزش های فنی و حرفه ای به جوانان و همچنین تأمین نیروی کار ماهر برای بخش صنعت کشور می باشد که تحقق این موضوع را در جریان این بازدید از نزدیک لمس کردم.