اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 30 مهر 1397
کد 3722

در راستای اجرای طرح ایران مهارت در منطقه خاروانا صور ت گرفت:

برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان آموزش و پرورش خاروانا و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان

نشست هم اندیشی با حضور مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش منطقه خاروانا، رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای ورزقان و نماینده انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد ارسباران در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی، آتمیانلو، رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای ورزقان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های موجود درمنطقه خاروانا، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی را درتربیت نیروهای کارآمد و صاحب حرفه با اهمیت برشمرد و افزود: درآینده افراد صاحب مهارت، محوراصلی صنایع و صنعت خواهند بود.
 وی در ادامه خاطر نشان ساخت: ما متولیان آموزش های رسمی و غیررسمی باید درکنارهمدیگر این زمینه را برای دانش آموزان فراهم نموده و با برگزاری دوره های مهارتی مورد علاقه دانش آموزان و با درنظرگرفتن نیازهای منطقه، زمینه را برای انتخاب شغلی کارآمد  و کارآفرین ایجاد نماییم.
 رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان، طرح ایران مهارت را اقدامی سنجیده و کارشناسی شده دراین راستا برشمرد.
شهرام حبیبی، مدیرآموزش و پرورش خاروانا ضمن استقبال از طرح ایران مهارت  و نیازمنطقه به توانمندسازی و تربیت نیروهای بومی درمنطقه، اجرا وعملیاتی شدن این طرح را زمینه و بستر لازم در شناسایی ظرفیت دانش آموزان و آماده سازی آنها درانتخاب صحیح رشته تحصیلی با درنظر گرفتن علاقه و آینده شغلی آنان دانست.