اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 30 مهر 1397
کد 3723

با حضور نماینده مردم هشترود و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار گردید:

نشست هم اندیشی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای هشترود

نشست هم اندیشی با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل و میر داود علوی، معاون مالی و پشتیبانی آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و سید حمزه امینی، نماینده محترم مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی، در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار گردید.
نشست هم اندیشی با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و سید حمزه امینی، نماینده محترم مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار گردید.
  به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیر کل و میر داود علوی، معاون مالی و پشتیبانی آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و سید حمزه امینی، نماینده منتخب مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان در خصوص توسعه و امکان راه اندازی و ایجاد مرکز آموزش شبانه روزی با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد برکت  به بحث و تبادل نظر پرداختند.
سید حمزه امینی، نماینده منتخب مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی، گفت: 
امروزه، اهمیت مهارت آموزی و تاثیر آموزشهای فنی وحرفه ای بر اشتغال برهیچ کس پوشیده نیست؛ لذا منطقه ما نیاز مبرم به نیروی کار ماهر و تکنسین دارد و ارائه آموزشهای مهارتی متناسب با نیاز منطقه اثر بخشی آموزشهای فنی وحرفه ای را افزایش خواهد داد .
در حاشیه این دیدار، ضمن حضور در کارگاههای آموزشی مرکز، از نزدیک با کارکنان و مربیان دیدار و از کارگاههای آموزشی مرکز و گلخانه در حال احداث ، بازدید بعمل آوردند.