اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 2 آبان 1397
کد 3727

بازدید رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب از کارگاههای آموزشی مستقر در پادگان تیپ چهل سراب

نعمت علیزاده، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب از کارگاههای آموزشی مستقر در پادگان تیپ چهل متحرک هجومی سراب بازدید و با مربیان و کارآموزان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، نعمت علیزاده، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب از کارگاههای آموزشی مستقر در پادگان تیپ چهل متحرک هجومی سراب بازدید و با مربیان و کارآموزان دیدار و گفتگو کرد.
وی، هدف از این بازدید را، قدردانی از زحمات ارزنده مربیان زحمتکش و دلسوز شاغل در پادگان و نیز رسیدگی به مشکلات آنان عنوان کرد و افزود: آموزش در پادگان ها سختی ها و دشواری های خاص خودش را دارد و از این رو باید مسئولان و مدیران ارشد سازمان تدابیر ویژه ای برای جبران خدمت مربیانی که علاوه بر کارگاههای مراکز ثابت در کارگاههایی نظیر پادگان، زندان، روستا و... فعالیت آموزشی دارند؛ اتخاذ نمایند.
شایان ذکر است؛ پادگان تیپ چهل متحرک هجومی سرلشکر شهید ابراهیمی سراب در 12 کیلومتری شرق سراب واقع گردیده و مرکز آموزش فنی وحرفه ای سراب در حال حاضر در رشته های برق کار ساختمان، تعمیر کار اتومبیل های سواری و تعمیر ماشین های الکتریکی با تعداد 45 نفر کارآموز در شیفت عصر مشغول فعالیت آموزشی می باشد.