اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 7 آبان 1397
کد 3737

همزمان با برگزاری «ششمین دورۀ نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز» برگزار می شود:

همایش تکنولوژی های نوین آموزشی IOT در اتوماسيون صنعتي

همایش تکنولوژی های نوین آموزشی IOT با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی در روز 13 آبان ماه سال 1397 در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، اين اداره كل  در نظر دارد با مشارکت اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، همزمان با برگزاری «ششمین دورۀ نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز» با عنوان “Rinotex2018” رويداد تخصصي "تكنولوژي نوين بكهوف IOT در اتوماسيون صنعتي " را به منظور ارائه آخرين دستاوردهاي تكنولوژي روز دنيا و آشنايي با محصولات و خدمات شركت بكهوف آلمان به صورت كارگاه عملي آموزشي، در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز، برگزار نمايد.
بنابر بر این گزارش علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در این سمینار می توانند به صورت رایگان و با مراجعه به لینک https://evnd.co/y2llY  اقدام نمایند.
لازم به ذکر است همایش "تكنولوژي نوين بكهوف IOT در اتوماسيون صنعتي " روز یکشنبه 13 آبان ماه سال 1397 از ساعت 08/00 الی 13/00 ، به نشانی : تبریز- اول رجائی شهر- جنب مرکز علمی کاربردی بازرگانی- مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز برگزار خواهد شد.