اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 3 آبان 1397
کد 3738

با هدف بررسی مشکلات آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو صورت پذیرفت:

بازدید معاون،آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان

دکتر رضا وکالتی، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان و فیروز علیاری، رئیس اداره آموزش، مهدی ملائی ، کارشناس آموزش،با هدف بررسی مشکلات آموزشی و دیدار با مربیان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو حضور یافتند.
دکتر رضا وکالتی، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان و فیروز علیاری، رئیس اداره آموزش، مهدی ملائی، کارشناس آموزش، با هدف بررسی مشکلات آموزشی و دیدار با مربیان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مهدی کاظمی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو با اعلام این خبر گفت: در این دیدار، مشکلات آموزشی مورد بررسی قرارگرفت و در ادامه ضمن بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز، از نزدیک با مربیان و کارآموزان دیدار و گفتگو کردند.
 دکتر وکالتی، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز، ضمن بررسی  مسائل و مشکلات مربیان و کارگاه ها اظهار داشت: برطرف نمودن مشکلات آموزشی  و ارائه آموزش های کیفی از اولویت های این معاونت می باشد و مقرر شد که مرکز نیز در جهت رفع آن مشکلات پیگیری های لازم را از این حوزه انجام دهد.