اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 10 آبان 1397
کد 3750

به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

جلسه هم اندیشی در خصوص شاخص های عمومی ارزیابی جشنواره شهید رجایی، محور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم برگزار شد.

جلسه هم اندیشی در خصوص شاخص های عمومی ارزیابی جشنواره شهید رجایی به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ، این جلسه با حضور روسای مراکز و ادارات  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تبریز، و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی  و کارشناسان مربوطه در دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.
در این جلسه دکتر فتح زاده،معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بر سلامت اداری و مبارزه با فساد، صیانت از حقوق شهروندی،استقرار میز خدمت  حضوری و الکترونیکی جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم  تأکید نمود.
همچنین  مهندس پرکان،کارشناس ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی در آذربایجان شرقی در خصوص نحوه ارزیابی دستگاه های اجرایی در شاخص های سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، حقوق شهروندی،استقرار میز خدمت و رسیدگی به شکایات مردمی در بستر سامد  مطالبی ارائه نمود و به پرسش های مطروحه پاسخ دادند.
دیگر سخنران این جلسه، آقای زیرکی نماینده اداره کل بهزیستی  استان توضیحاتی در خصوص نحوه مناسب سازی فضا های اداری جهت استفاده معلولین و جانبازان ارائه نموده و به سئوالات حاضران در این خصوص پاسخ دادند.