اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 13 آبان 1397
کد 3751

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با امام جمعه محترم کلیبر

یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور در دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کلیبر با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد آموزش فنی و حرفه ای استان در 6 ماهه ی نخست سال جاری، توانمند سازی نیروی انسانی مورد نیاز بازار کار را، از مهمترین اهداف سازمان آموزش فنی  و حرفه ای کشور برشمرد.
وی، با اشاره به جایگاه ارزشمند و تأثیرات سازنده نماز شکوهمند و پر مخاطب جمعه در کشور، به ظرفیت ویژه آگاه سازی افکار عمومی آن نهاد متعالی، خواستار تبیین و فرهنگ سازی مهارت آموزی در بین اقشار مختلف جامعه شدند.
حجت الاسلام سید حسن موسوی، امام جمعه محترم کلیبر نیز، ضمن خیرمقدم گویی، خواستار به روز رسانی آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه شدند.
وی در ادامه تاکید نمود: دنیای کنونی، دنیای تکنولوژی و نوآوری است.
امام جمعه محترم کلیبر، طرح استاد- شاگردی را یکی از طرح های موفق در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح موجب شده است تا صنایعی که  به مرور زمان به فراموشی سپرده می شدند، مجددا"، احیاء گردد.