اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 27 آبان 1397
کد 3767

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت

یعقوب نماینده، ضمن پیامی، بزرگ میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص ) و هفته وحدت را به کارکنان تبریک گفت
یعقوب نماینده، ضمن پیامی، بزرگ میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص ) و هفته وحدت را به کارکنان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

با سلام و تحیت
امروز، مهم ترین نیاز دنیای اسلام، وحدت و همدلی است.        ( مقام معظم رهبری )
 
سپاس خداوندی را که حضرتت را سرمایه وحدت و ذخیره عظمت مسلمین قرار داد.
یا رسول اللّه به یمن آموزه های روح بخش تو، مجالی برای خود نمایی جهل نماند؛ چنان که اندیشمندترین ساکنان زمین، دل سپردگان به عشق تو اند.
دست‏ها را با هم گره می‏زنیم و دل‏ها را به میقات وحدت می‏بریم، تا در طواف نام مبارکت، به عظمت و شکوه «توحید» پی ببریم.
یا رسول اللّه (ص) ! آیینه‏ای که جمال بی مثال تو در آن دمید، چگونه می‏تواند اسیر غبار روزگاران شود. چگونه می‏تواند دشمن، امید به بازار مکاره خویش داشته باشد، جایی که طنین فریاد آزادی بخشت هنوز، گوش جان را می‏نوازد که: «قولوا لا اله اِلا اللّه تُفْلِحُوا»               
ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت، فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است .
خداي بلند مرتبه را شاکریم كه در ایران اسلامی جلوه ي باشكوه وحدت و يكپارچگي بين همه اقوام و ادیان الهی به مدد انديشه ي بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.
اینجانب، فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پيام‌آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده پیشوای راستین صالحین و صدیقین حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را به همه امت اسلامی بویژه مردم شریف آذربایجان شرقی و همه همکاران گرامی ام در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، تبریک و شادباش عرض می نمایم.

 
یعقوب نماینده
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی