اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 1 آذر 1397
کد 3772

توسط نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت:

تقدیر از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی

خدمتگزاری، افتخار بزرگی است که پرورگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر گره گشایی از امور مردم گام بر می دارند.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا علیزاده، نماینده محترم مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ضمن لوحی از یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در راستای اشاعه آموزشهای فنی و حرفه ای به شهروندان تقدیر نمود.
متن لوح به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر  یعقوب نماینده
مدیرکل محترم آموزش  فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی
با سلام و تحیت؛        
خدمتگزاری، افتخار بزرگی است که پرورگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش   در مسیر گره گشایی از امور مردم گام  بر می دارند.     
بدینوسیله برخود فرض  می دانم از تلاش و کوشش حضرتعالی، در اشاعه آموزش های فنی و حرفه ای به همشهریان عزیز در شهرستان ورزقان، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و استمرار توفیقات جنابعالی را در    راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) بنام سال تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی، نامگذاری شده است، از خداوند متعال مسئلت می نمایم. امید است در سایه عنایات ایزد منان، موفق و موید و درمسیرخدمتگذاری به مردم شریف شهرستان ورزقان بیش از بیش سربلند باشید.
                                                          رضا علیزاده                                                             
نماینده منتخب مردم شریف ورزقان
       در مجلس شورای اسلامی