اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 5 آذر 1397
کد 3774

بازدید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بهمراه روسای ادارات آموزش، آزمون و مرکز لاله از کارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان بازدید نمودند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بهمراه روسای ادارات آموزش، آزمون و مرکز لاله از کارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، بهمراه هیات همراه، ضمن بازدید از مرکز و کارگاههای آموزشی در نشست مربیان حضور و در خصوص مسایل و مشکلات آموزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند .
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به وجود ظرفیت و پتانسیل های موجود در منطقه ورزقان گفت: نیاز به آموزش های مهارتی در این شهرستان و روستاهای تابعه و خاروانا به خوبی احساس می شود .
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی خواستار نیازسنجی و شناسایی شرکای اجتماعی در راستای درآمدزایی و حل برخی از مشکلات جاری مراکز شدند
ابوالفضل آتمیانلو، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان نیز، گزارشی از عملکرد آموزشی مرکز و شهرستان خاروانا در شش ماهه اول سال 97 را ارائه نمود.
 وی ضمن اشاره به استفاده از خرد جمعی همکاران مرکز در راستای در آمدزایی و استفاده از ظرفیت بالای شهرستان درحوزه معدن و کشاورزی افزود: خوشبختانه در این راستا، فعالیت های چشمگیری با شرکای اجتماعی برداشته شده است.