اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 4 آذر 1397
کد 3776

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به مناسبت هفته بسیج

یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، در پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، در پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان تبریک گفت.
متن پیام تبریک بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
"بسیج متن ملتی است که در مراکز نظامی و اجتماعی و دینی و آموزشی حضور دارد.    مقام معظم رهبری

با سلام و احترام
هفته مبارک بسیج مترادف با نام جوان مردانی است که عطر وجودشان عالمی را پرفروغ و مصفی می کند. گر چه تمام ایام همراه با واژگانش قادر به وصف بسیج و بیان گوشه ای از سجایای آن نیست اما در هفته بسیج که بهار گفتار در باب این فرشته قدسی است باید حق کلام در خصوص این واژه زیبا ادا شود. لذا شایسته است دفتر دل را گشود , جوهر فکر را تراوید و قلم خلوص را بدست گرفت و با مرکب سبز بر کاغذ سفید نگاشت که براستی بسیجیان کربلائیان برگزیده ای هستند که نزد آسمانیان برتر و نام آورترند. آنان طالب کوی جانان وسودای عبودیت خدا درسر دارند.
اینجانب هفته ی مبارک و مقدس بسیج را به همه ی همکاران گرامی ام ، خصوصاً بسیجیان دلیر و دلاور اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت عرض می نمایم  و امیدوارم همه با هم در پرتو عنایات الهی ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و با تفکر بسیجی ایرانی آباد و آزاد و مهیای ظهور مهدی (عج ) داشته باشیم .

                                                                                                      یعقوب نماینده
                                                                         مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی