اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 12 آذر 1397
کد 3782

کاپ اخلاق مسابقات ورزشی مرحله کشوری به بانوان ورزشکار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی اهداء شد.

کاپ اخلاق مسابقات ورزشی مرحله کشوری به بانوان ورزشکار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی اهداء شد.
در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی مرحله کشوری بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به میزبانی مرکز تربیت مربی
کاپ اخلاق مسابقات ورزشی مرحله کشوری به بانوان ورزشکار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی اهداء شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی تربیت مربی کرج، در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی مرحله کشوری بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که به میزبانی مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در هشتم آذرماه جاری  برگزار شد،کاپ اخلاق مسابقات ورزشی مرحله کشوری به تیم والیبال بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی اهداء شد.
در ابتدای این مراسم ابوطالب جلالی رئیس مرکز تربیت مربی، ورزش را تمرینی برای رفاقت بهتر و بیشتر در زمان و ساعت های زندگی مشترک کاری همکاران دانست .

 
وی، همچنین بیان داشت: سلامتی و تندرستی یکی از بزرگترین نعمت های خداوند متعال است که همه ما باید با ورزش کردن در صدد حفظ آن بکوشیم تا با جسم و روحی سالم و شاد، موجب رشد و تعالی خود و دیگران شویم .

ابوطالب جلالی با اشاره به نگاه ویژه رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور از برگزاری این دوره از مسابقات افزود: شما ورزشکاران با اجرای مهارت‌های زیبای خود زمینه جلب توجه مسئولان کشور به ورزش همگانی را فراهم کردید و این جای تقدیر و تشکر از بانوان به‌عنوان سفیران ورزش همگانی دارد . 
وی، نشاط، شادابی، امید و جذابیت را به ‌عنوان مهم‌ترین شاخص‌ها برای تدوین رشته‌های ورزش همگانی برشمرد و افزود: رشته‌ها برای این مسابقات به گونه‌ای انتخاب شد که در آینده بتوانیم آن‌ها را در بدنه ورزش کارکنان توسعه دهیم و طبق ارزیابی‌های به‌عمل آمده این رشته‌ها با اقبال ورزشکاران مواجه شده است.
سرکار خانم خواجه بولاقی، مشاور امور بانوان و خانواده ریاست سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در این مراسم گفت: «همه بانوان شرکت کننده در این مسابقات در عین مشغله در دو عرصه خانه و اداره به لحاظ همتشان، شایسته تقدیرند، خصوصا تیمهایی که در دستیابی به کاپ قهرمانی، اخلاق و منش ورزشی را سرلوحه رقابتهایشان قرار دادند. مهارتهای ورزشی و اخلاق مداری، دو مولفه مکمل هم هستند و برنده اصلی، آنانند که در بازیهایشان به هردو مولفه توجه کنند. 
وی مهم‌ترین آثار مسابقات را گسترش فرهنگ کار تیمی در بین بانوان شاغل سازمان بیان کرد و افزود: شرکت در فعالیت‌های ورزشی باعث سلامتی، افزایش انرژی، هم افزایی و تمرین انجام کار گروهی  بین همکاران می شود. 

 

شایان ذکر است کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم استان آذربایجان شرقی تعلق گرفت و درپایان نیز از تیم های برتر حاضر دراین مسابقات با اهدای کاپ قهرمانی و مدال تجلیل شد.
 
 
تیم والیبال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی پس از بازگشت از مسابقات با مدیرکل دیدار و گفنگو کردند.
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز ضمن تبریک به بانوان ورزشکار، نجابت،اخلاق و منش پهلوانی را جزو اهداف اصلی و عالی ورزش برشمرد و برای تک تک همکاران ورزشکار آرزوی موفقیت نمود.