اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 20 آذر 1397
کد 3797

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان؛

مراسم افتتاحیه مرحله کشوری مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد

مراسم افتتاحیه مرحله کشوری مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور مهندس نادر فخری، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور، مراسم افتتاحیه مرحله کشوری مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ویژه آقایان با حضور معاون توسعه مدیریت منابع سازمان، رئیس و مسئولان  مرکز تربیت مربی و رقابت کنندگان ورزشی استان ها در سالن شهید آوینی این مرکز برگزار شد.
نادر فخری ضمن خیر مقدم به رقابت کنندگان، از میزبانی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور و همکاران ستادی که در برگزاری این مسابقات نقش دارند، تشکر کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تأکید رئیس سازمان به ضرورت برگزاری مداوم این مسابقات گفت: ورزش گروهی باعث همدلی،  نشاط و تعامل می شود.
وی در ادامه از طراحی شیوه نامه برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد و افزود: این شیوه نامه برای اولین بار در سازمان طراحی شده که به صورت کامل و جامع سرانه مسابقات و نحوه برگزاری و .... در آن لحاظ شده و با برنامه ریزی های انجام شده مسابقات به صورت مداوم برگزار می شود.
فخری با اشاره به تلاش های دکتر پاک سرشت برای ایجاد اعتماد در مجلس شورای اسلامی و دولت در راستای  افزایش تخصیص بودجه به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: این اعتماد سازی نیز تعهداتی را  برای سازمان ایجاد می کند.
 وی ضمن تشکر از حضور حسینی طلب، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان به عنوان رقابت کننده در این مسابقات، اظهار امیدواری کرد که در سال های آتی شاهد حضور مدیران بیشتری در این مسابقات باشیم.
در حاشیه این مراسم نیز معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پاسخگوی سئوالات مطرح شده در حوزه های پشتیبانی و اداری مالی رقابت کنندگان این دوره از مسابقات بود.
در پایان مراسم افتتاحیه مرحله کشوری مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن رژه تیم های رقابت کننده، مراسم قرعه کشی از رقابت های تیم ها نیز انجام شد.
گفتنی است، در این دوره از مسابقات ورزشی 250 ورزشکار از 15 استان از بیستم تا بیست و دوم در رشته های ورزشی تنیس روی میز، فوتسال و والیبال در  محل مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور  به رقابت می پردازند.