اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 20 آذر 1397
کد 3798

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

طرح های فنی و مهارتی به بخش غیردولتی واگذار می شود

دکتر شریعتمداری گفت: دولت با روش های جدید آموزشی به دنبال واگذاری برخی از طرح های فنی و مهارتی به بخش های غیردولتی است.
دکتر شریعتمداری گفت: دولت با روش های جدید آموزشی به دنبال واگذاری برخی از طرح های فنی و مهارتی به بخش های غیردولتی است.
به گزارش  روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر محمد شریعتمداری عصر دوشنبه، نوزدهم آذر ماه در آیین افتتاح مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای تدبیر بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: دولت با استفاده از امکانات و فضای آموزشی و با سرمایه گذاری و بازسازی مجدد، این ظرفیت ها را در اختیار بخش خصوصی قرار می دهد و با این روش یک ظرفیت جدید به ظرفیت های خدماتی و تولیدی اضافه می شود. 
وی با اشاره به افتتاح ساختمان مجتمع فنی و حرفه ای تدبیر بندرعباس گفت: این ساختمان از جمله طرح هایی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با 200 هزار ساعت خدمات آموزشی در حوزه مهارت افزایی و اشتغال قدم برداشته است.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، نقش مشارکتی بخش های دولتی و غیر دولتی استان هرمزگان در حوزه مهارت افزایی و ایجاد بازار کار برای جوانان بسیار تعیین کننده است. 
شریعتمداری اظهار داشت: استان هرمزگان به علت وجود ظرفیت های طبیعی دریایی می تواند در ارایه نقش منطقه ای و ملی واحدهای تولیدی اثرگذار باشد. 
وی اظهار امیدواری کرد: مرکزهای فنی و حرفه ای در تربیت کادر فنی و هنرجوهای بومی این استان در حوزه مهارت افزایی قدم های موثریبردارند.