اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 24 آذر 1397
کد 3801

کسب عناوین اول و دوم کشوری در رشته های تنیس روی میز و فوتسال توسط تیم اعزامی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به مسابقات ورزشی کشوری کارکنان ( آقایان )

تیم ورزشی اعزامی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی موفق به کسب مقام اول در رشته تنیس روی میز و مقام دوم در رشته فوتسال در مرحله کشوری این دوره از مسابقات ورزشی آقایان شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مراسم اختتامیه و توزیع مدال های مسابقات ورزشی ویژه کارکنان ( آقایان ) سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، جمعی از مدیران ستادی، مسئولین مرکز تربیت مربی و رقابت کنندگان مسابقات ورزشی در سالن اجتماعات شهید آوینی مرکز تربیت مربی برگزار شد.
 حمید خجسته، معاون اداری و پشتیبانی مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن خیر مقدم و خدا قوت به رقابت کنندگان در این عرصه ورزشی، به هم افزایی و کار تیمی اشاره نمود و تفکر تیمی را منشاء خیر و برکت دانست.


وی در ادامه از عوامل اجرایی این مسابقات در مرکز تربیت مربی که میزبان مسابقات کارکنان ویژه بانوان در هفته گذشته و آقایان که به پایان رسید، تشکر ویژه نمود.
حمید خجسته به کیفیت بالای برگزاری این مسابقات اشاره نمود و افزود: در راستای تاکید رئیس سازمان به برگزاری با کیفیت مسابقات، در این دوره از داورهای سطح بالا استفاده شد.
وی در پایان به استفاده حداکثری از همه ظرفیت های داخلی برای میزبانی اشاره و برای رقابت کنندگان آرزوی سلامتی کرد.
در ادامه این مراسم، سعید امانی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ضمن خدا قوت به ورزشکاران از ابوطالب جلالی رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاونین و عوامل اجرایی برگزار کننده این مسابقات به صورت ویژه تقدیر و تشکر نمود.
سعید امانی هدف اصلی از برگزاری این مسابقات را ایجاد سلامتی، نشاط و انجام کارگروهی دانست و افزود : این مهم یکی از برنامه های رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد ، که در همین راستا برای رفاه همکاران، طرح سنجش سلامت کارکنان و همچنین بیمه تکمیلی در سطوح دارای تنوع در راستای خدمات رفاهی به استانها ابلاغ شده است.

 
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پایان برای تمامی رقابت کنندگان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.
در ادامه این مراسم از نفرات و تیم‌های برتر شرکت کننده تقدیر به عمل آمد .

 
مقام آوران رشته والیبال ( تیمی)
مقام اول: استان ایلام
مقام دوم: استان یزد
مقام سوم: استان فارس
مقام آوران رشته فوتسال ( تیمی )
مقام اول: استان مازندران
مقام دوم: استان آذربایجان شرقی  
مقام سوم: استان کرمانشاه
مقام آوران رشته تنیس روی میز ( انفرادی)
مقام اولاستان آذربایجان شرقی
مقام دوم: استان تهران
مقام سوماستان سیستان و بلوچستان

 


شایان ذکر است کاپ اخلاق این دوره از مسابقات در رشته والیبال به ستاد سازمان و در رشته فوتسال به استان خراسان رضوی تعلق گرفت و در پایان نیز از تیم های برتر حاضر دراین مسابقات با اهدای کاپ قهرمانی و مدال تجلیل شد.
روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی کسب عناوین ورزشی این دوره از مسابقات را به مدیرکل،کارکنان و خانواده محترم و تیم های ورزشی اداره کل، تبریک عرض نموده و برای تک تک عزیزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات، آرزوی موفقیت می نماید.