اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 17 دي 1397
کد 3839

دبیر کمیته نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد:

برگزاری چهارمین جلسه نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل

چهارمین جلسه نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در آغازین روزهای دی ماه سال جاری با حضور مدیرکل و اعضای این کمیته در دفتر مدیرکل برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رقیه زمستانی، دبیر کمیته نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در جلسات قبل در خصوص روند اجرایی شدن پیشنهادات همکاران مطالبی را عنوان نمود.
دبیر کمیته نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی افزود: در این جلسه پیشنهادات و نکته نظرات ارسالی از سوی کارکنان اداره کل و مراکز استان به تعداد 21 پیشنهاد مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
زمستانی، خاطر نشان کرد: کمیته نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از ابتدای سال 97 تاکنون تعداد 4 جلسه در راستای بررسی پیشنهادات ارائه شده توسط کارکنان برگزار کرده است.
وی ادامه داد:  نتیجه جلسات بررسی 69 پیشنهاد، 4 مصوبه و از این تعداد  29 پیشنهاد مورد تایید کمیته قرار گرفته است.
دبیر کمیته نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی اظهار داشت:  در راستای ایجاد انگیزه در کارکنان و تقویت خلاقیت و نوآوری در 9 ماهه ی سال جاری برای 11 نفر از همکاران لوح سپاس و برای 7 نفر از ارائه دهندگان پشنهادات برتر، پاداش مادی در نظر گرفته شده است .
رقیه زمستانی در ادامه، ضمن اشاره به اهمیت این موضوع، افزود: کمیته نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات اداره کل در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به کارکنان و سهولت در دسترسی به فرم ها و شاخص ها و پیشنهادات ارائه شده از ابتدای سال 97 توسط همکاران اقدام به درج مطالب فوق در سایت اداره کل نموده است تا همکاران از ارائه پیشنهادات تکراری اجتناب ورزند.
وی، ضمن تشکر از تمامی همکاران پیشنهاد دهنده  گفت: این کمیته همچنان منتظر پیشنهادات سازنده همکاران با رعایت شاخص ها و مصادیق مطرح شده، در راستای تحقق اهداف سازمانی است.
شایان ذکر است آقایان؛ بهبود محمدزاده، ابراهیم علی محمدی، منصور بیداری، کریم شکوری، حسین شاهدی، مهدی ملایی، مهدی عزتی، امیر حسین نژاد و خانم ها؛ جلیلی و پور سید احمد جعفری از همکاران پیشنهاد دهنده در این دوره بودند.