اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 2 بهمن 1397
کد 3850

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با همکاری شرکت سامسونگ برگزار می کند:

چهارمین المپیاد تکنسین‎های برتر ایران

سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور چهارمين المپياد تكنسين هاي برتر ایران را با همكاري شركت سامسونگ اسفند ماه سال جاری برگزار مي كند.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي به نقل از روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، غلامرضا راز، سرپرست مدیریت امور مسابقات ملی و بین المللی مهارت گفت: چهارمین المپياد تكنسين هاي برتر ایران با هدف ترويج فرهنگ مهارت‌‏آموزی و ارتقاء سطح دانش فنی و تخصصی تکنسین‌ها، شناسايی نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی و قدردانی از آن ها، کشف استعدادهای برتر و معرفی تکنسین‌های برتر در بخش صنعت، ایجاد فرصت‏‌های شغلی مولد برای افراد با مهارت‌های تخصصی، معرفی آموزش‌‏های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد کشور، اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
راز بیان داشت:  این مسابقات در حوزه نصب و تعمیر محصولات و در چهار گرایش موبایل و تبلت، لوازم خانگی (یخچال و ماشین لباسشویی)، دستگاه‏‌های تهویه مطبوع (کولر گازی)، لوازم صوتی و تصویری (تلویزیون و سینمای خانگی/ساندبار) در دو مرحله برگزار خواهد شد و شرکت برای عموم افراد آزاد است.
سرپرست مدیریت امور مسابقات ملی و بین المللی مهارت گفت: ثبت نام در این مسابقات از 27 دی ماه شروع  شده و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.
غلامرضا راز اظهار داشت: ثبت نام کنندگان می توانند در تاریخ های 1 و 2 اسفند کارت ورود به جلسه آزمون مرحله نخست را دریافت کنند. مرحله اول آزمون روز جمعه سوم اسفند به صورت الکترونیکی و هم زمان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود. مرحله دوم این مسابقات نیز به صورت عملی و در قالب پروژه یازدهم و دوازدهم اسفند ماه در مرکز تربیت مربی این سازمان واقع درکرج برگزار خواهد شد که در این مرحله مهارت های هر فرد در حوزه نصب و تعمیرات مورد سنجش قرار می گیرد.
بنا بر این گزارش جایزه نفر اول هر گرایش: ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی، همراه با اعطای لوح تقدير، نفر دوم هر گرایش: ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال جایزه نقدی، همراه با اعطای لوح تقدير و نفر سوم هر گرایش: ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی، همراه با اعطای لوح تقدير است.