اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 6 بهمن 1397
کد 3853

در نهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع)، عنوان شد:

انتخاب جوانان نمونه در حوزه مهارت آموزی و اشتغال

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در مصاحبه با روابط عمومی اداره کل از انتخاب جوانان نمونه در حوزه مهارت آموزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، با اشاره به برگزاری جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع)، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره، فرصت مناسبی برای شناسایی و معرفی جوانان نمونه در حوزه مهارت آموزی و اشتغال در راستای توسعه فرهنگ آموزش و مهارت آموزی است.
وی افزود: امسال در این جشنواره برای اولین بار سه نفر از مهارت آموزان در حوزه فنی و مهارتی به عنوان جوان نمونه انتخاب خواهند شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در حاشیه این جشنواره،  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نیز برای نخستین بار از بین مهارت آموزان نمونه مراکز دولتی تعداد 2 نفر و از منتخبین المپیاد جهانی مهارت سال های 96 و 97 در بازه سنی 18 تا 35 که موفق به کسب رتبه شده اند یک نفر  را  شناسایی و به عنوان جوان نمونه  فنی و مهارتی معرفی خواهد کرد.
لازم به ذکر است واجدین حائز شرایط با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.AZARFARAGHAT.IR  می توانند نسبت به ثبت نام در این جشنواره تا 15 اسفند ماه سال جاری اقدام نمایند.