اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 13 بهمن 1397
کد 3860

به مناسبت گراميداشت چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي ايران صورت گرفت:

اهتراز پرچم جمهوري اسلامي ايران به ارتفاع 36 متر در محوطه اداره کل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي

همزمان با ايام ا... دهه فجر انقلاب اسلامي ايران ، دكل پرچم به ارتفاع 36 متر در اداره کل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي افتتاح و پرچم بزرگ و مقدس جمهوري اسلامي ايران به مساحت 60 مترمربع در اين دكل برافراشته گرديد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شر قي، در نخستين روزهاي دهه فجر و به مناسبت گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران، دكل پرچم به ارتفاع 36 متر در محوطه اداره کل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي افتتاح و پرچم بزرگ و مقدس جمهوري اسلامي ايران به مساحت 60 مترمربع در اين دكل برافراشته گرديد.. يعقوب نماينده، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان، در جمع کارکنان و مهارت آموزان با تبريک اين ايام فرخنده گفت: پرچم به عنوان نمادی از باورها، ارزش ها و هویت هر کشور جایگاه ویژه ای در معرفی فرهنگ و اعتقادات هر ملت دارد و پرچم جمهوری اسلامی ایران به استناد اصل 18 قانون اساسی سمبل و نماد ملیت، مذهب و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. 
بنا بر اين گزارش، پرچم سه رنگ و مقدس جمهوري اسلامي ايران با همراهي گروه رزم نوازان سپاه هميشه پيروز عاشورا در اين مراسم به اهتزاز درآمد.