اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 7 اسفند 1398
کد 3890

پيام تبريک مديرکل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي، به مناسبت سالروز ولادت‌ حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر

يعقوب نماينده، مديرکل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي، طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت‌ حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي، يعقوب نماينده، مديرکل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي، طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت‌ حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر را تبریک و تهنیت گفت.

متن پيام بدين شرح است :


بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام
                                                                                                          (انا اعطیناک الکوثر، فصل لربک وانحر، ان شانئک هو الابتر)
بسيار جاي خوشحالی است که بخش عمده اي از جامعه مهارتي استان را بانوانی تشکیل می دهند که همپای مردان، در عرصه های مختلف آموزش فني و حرفه اي در ارائه خدمات مهارتي و درهمه موفقیت های گذشته و حال، سهم بسزایی داشته اند.
حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش با تأسی به حضرت زهرا (س) و با اتکاء بر خصایصی نظیر سخت کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و ازخودگذشتگی، زمینه های ارتقاء مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است. میلاد با سعادت و سراسر نور و برکت امّ الائمه ، بانوی دو عالم ، حضرت فاطمه زهرا (س)و روز زن را خدمت تمامی خانواده معزز آموزش فني و حرفه اي استان، به ويژه بانوان محترم همکار شاغل در مجموعه آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي تبریک عرض می نمایم و از درگاه الهی توفیق در تمامی عرصه های زندگی را برايتان آرزومندم.

يعقوب نماينده
مديرکل