اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 12 اسفند 1397
کد 3895

آموزشگاه آزاد آرايش و پيرايش هنر مو افتتاح شد

مشاور استاندار و دبير شوراي هماهنگي مبارز با مواد مخدر آذربايجان شرقي : هرکس اراده کند مي تواند با کسب مهارت هاي فني و حرفه اي صاحب شغل شود.

آموزشگاه آزاد آرايش و پيرايش هنر مو با حضور مشاوراستاندار و دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر و مديرکل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي و جمعي از مسولين بهزيستي استان افتتاح گرديد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي، آموزشگاه آرايش و پيرايش مردانه هنر مو، با حضور مهدوي، دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان  آذربايحان شرقي، نماينده، مديرکل آموزش فني و حرفه اي ، وکالتي ، معاون آموزش و پژوهش اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، افتتاح گرديد.
يعقوب نماينده، مديرکل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي دراين مراسم گفت: آموزش فنی و حرفه ای کشور توانسته است بیشترین تاثیر را بر مهارت آموختگان و عموم مردم داشته باشد.
وي نشاط و شادابي را در جامعه مهم  دانست و با بيان اين موضوع که  بحث هاي موجود در بهداشت بسيار متنوع مي باشد گفت: مردم جامعه به اين موضوع حساس هستند و اين آموزش ها بايد به صورت اساسي و اصولي آموزش داده شوند و وجود آموزشگاههاي بخش خصوصي در ارائه آموزش هاي فني و حرفه اي منشاء خيرو برکت به جامعه است.
مهدوي، دبير شوراي هماهنگي مبارز با مواد مخدر استان آذربايجان شرقي نيز در اين مراسم گفت: هرکس اراده کند مي تواند با کسب مهارت هاي فني و حرفه اي صاحب شغل شود.
وي مدرک گرايي و پشت ميز نشيني را از مشکلات کنوني جامعه عنوان کرد و افزود: جوان ايراني اگر بخواهد صاحب کسب و کار باشد، امکانات فراهم است و آموزش هاي کاربردي و ادغام دانش و مهارت مي تواند بهترين راه ورود به بازار کار براي جوانان باشد.
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، حوزه فناوري و فضاي مجازي را محيطي جديد و مناسب براي کسب و کار هاي نو عنوان کرد و گفت: مطبوعات و رسانه هاي جمعي بايد در اين خصوص اطلاع رساني مناسبي را به مخاطبان ارائه دهند.