اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397
کد 3903

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

عزت و شرف ما در گرو ادامه دادن راه شهدا است/ راه شهدا راهی است که همه دولت ها مکلف به ادامه آن راه هستند

شریعتمداری در این دیدار با بیان اینکه عزت و شرف ما در گرو ادامه دادن راه شهدا است، گفت: راه شهدا راهی است که همه دولت ها مکلف به ادامه آن راه هستند.



وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، همزمان با بزرگداشت روز شهدا با خانواده شهید حسین بهرامی از شهدای آموزش فنی و حرفه ای دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و رضا گرزین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان با خانواده شهید حسین بهرامی از شهدای آموزش فنی و حرفه ای دیدار کردند.
شریعتمداری در این دیدار با بیان اینکه عزت و شرف ما در گرو ادامه دادن راه شهدا است، گفت: راه شهدا راهی است که همه دولت ها مکلف به ادامه آن راه هستند.
وی افزود: امروز روزی است که به نام شهید مزین شده است. یکی از شهدای به نام جامعه کارگری " شهید برونسی"  از منطقه خراسان و از نام آورترین شهدای ما است  .
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: افتخار ما این است که اولین شهید کارگری که  جامعه  کارگری کشور  تقدیم انقلاب کرد آن شهید بزرگوار بود .
وی افزود: چون خانواده شهید برونسی در مشهد مقدس اقامت دارند  امکان اینکه در این زمان به محضرشان مشرف شویم نبود. ولی در سفری که به خراسان خواهیم داشت ابتدا به پابوس جوار حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)  خواهیم رفت و پس از آن به محضر خانواده شهید برونسی مشرف خواهیم شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اما امروز توفیق پیدا کردیم از مجموعه شهدای وزارتخانه در منزل شهید حسین بهرامی از شهدای گرانقدر و از مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور حضور پیدا کنیم.
وی افزود : امروز کشور ما،  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  را  به عنوان سازمان پیشتاز در عرصه مهارت افزایی می شناسد و خدمت این عزیزان در این سازمان خدمت با ارزشی است که مهارت  آموزی را به مردم آموزش می دهند.
وی گفت : امروز به محضر پاک همسر شهید و دختران شهید گرانقدر بهرامی عرض احترام می کنیم و می گوییم ما همچنان ادامه دهنده راهشان هستیم و خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و راه شهدا راهی است که همه دولت ها مکلف به ادامه آن راه هستند و عزت و شرف ما  در گرو ادامه دادن راه این بزرگواران است
شریعتمداری خاطر نشان کرد: یقینا" در شرایطی که شهدای عزیزمان می توانستند زندگی خود را داشته باشند و هیچ الزام و اجباری برای رفتن به جبهه و جنگ وجهاد نداشتند مگر آن که احساس غیرتمندی و تکلیف اسلامی و مجاهده در راه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  آنان را به خط مقدم جبهه کشاند و جان پاک  خود را تقدیم این راه کردند.