اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 22 فروردين 1398
کد 3920

همزمان با سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز صورت گرفت :

تقدیر و تجلیل از همکاران جانباز هشت سال دفاع مقدس

در سالروز ولادت با سعادت پرچم دار و بزرگ جانباز كربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، جانبازان اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، از سوی مدیرکل با اهدای لوحی مورد تقدير قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در نشستی صمیمی، تقدیر و تجلیل از  همکاران جانباز هشت سال دفاع مقدس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و معاونین اداری و پشتیبانی، آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی در دفتر مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار گردید.
در این نشست یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، ضمن تجلیل از جانبازان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی گفت: جانبازان، تندیس واقعي دلاوری و فرزانگي بوده و کشور عزیزمان امنیت و آرامش امروز خود را مدیون از خود گذشتگی و فدارکاری شهدا، آزادگان و جانبازان می باشد .
وی درادامه، حفظ آرمان ها و ارزشهای دفاع مقدس را از جمله وظایف خطیر ایثارگران و جانبازان برشمرده و افزود: ما باید با پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای تأثیرگذار مقام معظم رهبری انقلاب عزیزیمان را از گزند دشمنان اسلام حفظ نماییم که در این میان ایثارگران و جانبازان ذخایر ارزشمند نظام اسلامی هستند و باید به عنوان الگوهایی شایسته و ارزشمند به جامعه و به ویژه نسل جوان معرفی شوند
 شایان ذکر است،ازآقایان محمدرضا کیان، طالب انگوتی،احمد قائمی و حسن علیزاده از همکاران جانبازاداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تقدیر بعمل آمد.
 
متن لوح به این شرح است:

همکار گرامي و جانباز عزيز

علم دوستی ، عالم پروری ، احترام و اکرام به عالمان و علم آموزان اگر توسط ایثارگران و جانبازان تبیین وتبلیغ شود قطعا موجی جدید از تفکر علمی و اخلاق عملی به وجود می آورد.

جانبه درعلم است .این نوع حرکت علمی - ایثارگری ، توان رقابت ، رفاقت و تقابل علمی درجامعه ی جهانی را به وجود خواهد آورد.امروزه تفکر و ایده ی ایثارگران و جانبازان درجهان اسلام طنین انداز شده است .اخلاق ، شجاعت وآینده نگری درعلم سه نیاز اصلی و اساسی حرکت ایثارگرانه و سریع علم دراین موقعیت زمانی است که موید حرکت همه در طلیعه میلاد مسعود بزرگ جانباز عاشورا و روز سترگ جانباز ، این لوح تقدیر به پاس حضور ارزشمند شما درعرصه های مختلف آموزشی که عاملی اساسی در اثبات توان واقعی نظام است ;در کمال ارادت و امتنان تقدیم حضور ایثارگرانه ی شما می گردد. با امید به اینکه مهر وجودتان همواره پوینده ، پاینده و تابنده باشد و گامهایتان راسخ و استواربه سوی بهروزی و پیروزی رهنمون گردد و در سال رونق تولید، توفیقات خاصه ی الهی قرین طریق عزت مدارتان باشد.

 
يعقوب نماينده
مدیرکل