اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 31 فروردين 1398
کد 3928

با حضور رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد استان صورت گرفت:

تبیین و تشریح بخشنامه جدید اداره موسسات کارآموزی آزاد در اسکو

نشست هم اندیشی با حضور روسای مرکز آموزش اسکو، انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد و موسسات کارآموزی آزاد استان و جمعی از مدیران و موسسان بخش خصوصی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مهدی کاظمی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو، در نشست هم اندیشی که با حضور روسا و مدیران و موسسین بخش خصوصی برگزار شد،از آمادگی مرکز در برگزاری نمایشگاه در هفته ملی مهارت در راستای  معرفی تولیدات مرکز و آموزشگاههای آزاد ( بخش خصوصی) خبر داد.
وی در این نشست در خصوص معرفی کارآموزان فعال و کارآفرین به صورت مستمر، شناسائی کارآموزان مستعد و حائز شرایط برای حضور درالمپیاد ملی مهارت، تغییرات آزمون و توجیه ارباب رجوع در این خصوص، مطالبی را عنوان کرد.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو همچنین در خصوص تعیین و تبیین حرفه های موازی و رعایت آئین نامه های آموزشی توسط آموزشگاه های آزاد تاکید نمود.
وحید حیّ العالم، رئیس آموزشگاه های آزاد استان در ادامه، به تبیین و تشریح بخشنامه جدید آموزشگاههای آزاد پرداخت و توضیحات لازم را در این خصوص، برای موسسین و مدیران آموزشگاه ها ارائه نمود.
موثّقیان، رئیس انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد نیز به نمایندگی از آموزشگاه ها در خصوص مسائل مربوط به آموزشگاهها پیشنهاداتی را مطرح نمود.
در پایان از آموزشگاه های آزاد فعال که در طی سال گذشته، عملکرد مطلوبی داشتند، ضمن لوحی، تقدیر به عمل آمد.