اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398
کد 3945

در راستای استفاده بهینه از انرژی های نو و تجدید پذیر صورت گرفت:

افتتاح نیروگاه خورشیدی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز

نیروگاه خورشیدی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز در راستای استفاده بهینه از انرژی های نو و تجدید پذیر با حضور نماینده محترم مردم تبریز، آذرشهر و اسکو افتتاح گردید.
نیروگاه خورشیدی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره  یک تبریز در راستای استفاده بهینه از انرژی های نو و تجدید پذیر با حضور نماینده محترم مردم تبریز، آذرشهر و اسکو افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با حضور دکتر محمدحسین فرهنگی، نماینده محترم مردم شهرهای تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، یعقوب نماینده، مدیرکل و جمعی از مسئولین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، نیروگاه خورشیدی- آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره  یک تبریز با توان 25 کیلو وات ظرفیت تولید انرژی به بهره برداری رسید.
نیروگاه خورشیدی- آموزشی در راستای اجرایی نمودن مصوبه هیات وزیران مبنی بر تامین حداقل 20 درصد مصرف برق دستگاههای اجرایی از طریق انرژی های نو و تجدید پذیر مورد بهره برداری قرار گرفته است و از  نوع متصل به شبکه توزیع برق سراسری می باشد.

 



 
شایان ذکر است هم زمان با افتتاح نیروگاه خورشیدی- آموزشی، کارگاه بازسازی شده  اتومکانیک مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز نیز، افتتاح گردید.