اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398
کد 3946

توسط رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور صورت گرفت:

تقدیر از دکتر محمد حسین فرهنگی،نماينده مردم شريف تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي

سليمان پاک سرشت، معاون وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با ارسال لوحي از محمد حسين فرهنگي، نماينده مردم شريف تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي تقدير نمود.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي، سليمان پاک سرشت، معاون وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با ارسال لوحي از محمد حسين فرهنگي، نماينده مردم شريف تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي تقدير نمود.

متن لوح تقدير بدين شرح است :

برادر ارجمند جناب آقای  محمد حسين فرهنگي
نماینده ی محترم مردم شريف تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی
سلام عليکم
گام نهادن در فضاي خيرانديشي و گشودن مسير رشد و تعالي جامعه اسلامي در انديشه بزرگاني شکل مي گيرد که شوق پيمودن راه روشن فردا، امروزشان را سرشار از ايثار و خدمت به همنوعان ساخته است که چشم و دستان کارگشا و نگاههاي بلند و عالمانه دارند.
دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت ، ضمن انجام وظیفه ، در صدد تحقق پاسخگویی به انتقادات مردمی، مجدانه تلاش می ورزند و بدون ترديد نگرش نماينده گان محترم مجلس شوراي اسلامي به مقوله آموزش هاي فني و حرفه اي موجب مي شود، تلاشگران عرصه مهارت آموزي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با عزمي راسخ تر و تلاشي بيشتر در مسير ارتقاي فرهنگ مهارت آموزي مردم گام بردارند.
اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن حضرت عالی در مسیر پیشبرد، پیشرفت و ارتقای میهن عزیزمان و اهداف متعالي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، بسی شایسته ی تقدیر و تشکر است.
از درگاه احدیت، تداوم توفیق و موفقیت جنابعالي را مسالت دارد.
 
سليمان پاک سرشت
معاون وزير و رييس سازمان