اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398
کد 3948

ضمن لوحی توسط مدیرکل صورت گرفت:

تبریک و تقدیر از مربیان تلاشگر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و گرامیداشت هفته معلم

یعقوب نماینده،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی ضمن لوحی، فرا رسیدن روز و هفته معلم را به مربیان تلاشگر اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی ضمن لوحی، فرا رسیدن روز و هفته معلم را به مربیان تلاشگر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام مدیرکل به این شرح است:

 
حضور پر مهر مربیان گرانقدر و تلاشگر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی
با سلام و تحیّات
رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در گرو آموزش، پرورش  و هدایت استعداد های علمی در مسیر بالندگی کشور است. بدون تردید توفیق خدمت در جهت اعتلای دانش و مهارت  آینده سازان این مرز و بوم در نیل به اهداف مقدس آموزشی، افتخاری است ستودنی و ارزشمند.
بدینوسیله از تلاش های خالصانه حضرتعالی در سالیان تدریس در اداره کل/مراکزآموزش فنی  و حرفه ای استان آذربایجان شرقی،کمال تشکر و قدردانی را اعلام داشته و امید وارم که همچنان این همکاری صمیمانه با حضور فرهیختگانی چون شما در راستای سازندگی این مرز و بوم ادامه داشته باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید، استاد مرتضی مطهری(ره)  و تبریک روز و هفته معلم به شما مربیان مهارت محور، تندرستی و آرامش را برای شما از خداوند مهربان آرزومندم.
امید است با اتکال به درگاه خداوند باریتعالی در کلیه شئون زندگی به ویژه پیشبرد  و گسترش اهداف سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور و آموزش مهارت های مورد نیاز بازارکار و زمینه سازی برای اشتغال فرزندان عزیزمان، موفق و موید باشید.
 رحمت ذات الهی همواره شامل حالتان، چراغ نورانی تجربه،گرما بخش زندگیتان و موفقیت روز افزون، قرین لحظه های نابتان باد.


 
یعقوب نماینده
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی