اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398
کد 3960

با هدف بررسی و ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی در مراکز آموزش شهرستان ها صورت گرفت:

بازدید معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی از کارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب

رضا اختیار وکالتی، وکالتی آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، طهمورث مهدی پور، مشاور مدیرکل و وحید حی العالم، رئیس اداره موسسات کار آموزی آزاد و مشارکت مردمی استان، با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب، از کارگاههای آموزشی مرکز بازدید و با کارکنان و مربیان دیدار و گفتگو کرد.
بازدید معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی از کارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، نعمت علیزاده، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب با اعلام این خبر گفت: رضا اختیار وکالتی، وکالتی معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، طهمورث مهدی پور، مشاور مدیرکل و وحید حی العالم، رئیس اداره موسسات کار آموزی آزاد و مشارکت مردمی استان، با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب، طی نشستی صمیمی با کارکنان و مربیان از کارگاههای آموزشی مرکز بازدید و با کارکنان و مربیان دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل در مورد سیاستهای سازمان در سال 98 و استفاده از ظرفیت های شهرستان برای آموزشهای درآمدزا در راستای استفاده از قراردادهای آموزشی با انجمن ها و اتخادیه ها،با توجه به سیاست جدید سازمان برای شیفت بعد از ظهر، که محل تامین مالی آن از طریق قراردادهای آموزشی می باشد. خواستار همدلی و  همراهی جهت تحقق این اهداف شدند.

 
همچنین در این بازدید، بر لزوم ارتقاء کیفیت دوره های آموزشی در مرکز تاکید شد.