اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398
کد 3969

اولین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار گردید.

اولین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضور رئیس و اعضای کمیته در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

اولین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، اولین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضور رئیس و اعضای کمیته در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه که با حضور تمامی اعضاء کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و بازرسان ماده 91 اداره کل برگزار گردید، علی فصیحی خلجان، دبیر کمیته سلامت اداری گزارشی از عملکرد سال 97 کمیته در حوزه سلامت اداری و حقوق شهروندی را ارئه نمود.
 طبق دستور جلسه برنامه ریزی لازم جهت پیشبرد اهداف کمیته در سال 1398 با محوریت آموزش و توانمندسازی کارکنان جهت پیشگیری از بروز فساد اداری و برگزاری دوره های تخصصی آموزشی نحوه برخورد و ارتباط با ارباب رجوع، مدیریت سکوت و مدیریت اعتراض مشتریان پس از نیاز سنجی و هماهنگی با سازمان مرکزی، تدوین برنامه عملیاتی برای کمیته وکلیه واحدها و بررسی شاخص های اختصاصی فساد اداری ارسالی سازمان مرکزی اقدام لازم بعمل آمد.