اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 1 تير 1398
کد 4030

هم زمان با گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر :

صعود مدیرکل و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای 3 تبریز به کوه عون ابن علی

یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با حضور در مراسم کوهپیمایی که به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز برگزار شد، ضمن دیداری صمیمی با کارکنان به کوه عون ابن علی تبریز صعود کردند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با حضور در مراسم کوهپیمایی که به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز برگزار شد، ضمن دیداری صمیمی با کارکنان به کوه عون ابن علی تبریز صعود کردند .
حجت الاسلام حمیدرضا شهبازی، امام جماعت مرکز آموزش فنی و حرفه ای 3 تبریز در این خصوص گفت: ورزش همگانی می تواند در سطح جامعه و تامین سلامتی افراد موثر واقع شود و از بروز آسیب های روانی در خانواده و جامعه پیشگیری نماید.
وی ادامه داد: برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی نیز می تواند فرهنگ سالم زیستن را در بین خانواده ها نهادینه کرده و توجه بیشتر به مقوله ورزش و سلامتی کارکنان موجب فراگیری این فرهنگ می گردد.
امام جماعت مرکز آموزش فنی و حرفه ای 3 تبریز با اشاره به حدیثی گهربار از امام صادق (ع) در طب الصادق می فرمایند:  درمان جان را از طبیعت پیدا کنید.
حجت الاسلام حمیدرضا شهبازی،  همچنین با اشاره به آیه 32 سوره مبارکه نازعات افزود: کوه منبع غذایی برای انسان و حیوان است و از این آیه می توان این نتیجه را گرفت که مهمنرین عاملی که انسان را سرپا نگه می دارد غذای پاکیزه است و این را می توان در طبیعت پیدا کرد .
وی در ادامه سخنانش ضمن گرامیداشت سالروز ملی مبارزه با مواد مخدر تصریح نمود: کوهنوردی و طبیعت گردی به عنوان ورزشی مفرح است و می تواند اثراتی مثبت در روح و روان افراد ایجاد کرده و موجبات شادی انسان را فراهم نماید.