اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 9 تير 1398
کد 4041

در دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای با سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی مطرح شد:

استفاده از ظرفیت های بالای آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برای برگزاری دوره های تخصصی پدافند غیرعامل برای پرسنل و کارکنان واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی استان

یعقوب نماینده مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با آقایی، سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان در خصوص زمینه های همکاری طرفین دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پدافند غیر عامل ( پایداری ملی )، در این دیدار سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان با اشاره به اینکه موضوع پدافند غیرعامل در کشور نوپا بوده و برای رسیدن به اهداف پدافند غیرعامل یعنی مصون سازی زیرساخت های حائز اهمیت و به حداقل رساندن خسارات و تلفات سرمایه های انسانی و مادی، زمینه های پژوهشی و تحقیقاتی زیادی وجود دارد. از این جهت سیاست کلی پدافند غیرعامل در سطح کشور و بالاخص در استان استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی استان برای رسیدن به این اهداف است.

آقایی ابراز امیدواری کرد که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با هدایت طرح های پژوهشی و پایان نامه ها به سمت موضوعات و مسائل پدافند غیرعامل و همچنین در بحث آموزش و تولید محتوا، اداره کل پدافند غیرعامل را یاری کند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بالای آموزشی این اداره کل برای برگزاری دوره های تخصصی پدافند غیرعامل برای پرسنل و کارکنان واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی استان و استفاده از زیرساخت ها و ظرفیت های آموزشی موجود در شهرستان ها برای آموزش های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل در شهرستان ها اعلام آمادگی کرد.

در پایان این دیدار مقرر شد در آینده نزدیک تفاهم نامه علمی و آموزشی مابین اداره کل فنی و حرفه ای و اداره کل پدافند غیرعامل منعقد گردد.