اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 16 تير 1398
کد 4051

در راستای همکاری های آموزشی فی مابین صورت گرفت:

برگزاری جلسه مشترک مرکزآموزش فنی و حرفه ا ی یک تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

اولین جلسه مشترک مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز با مسئولین فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در محل این مرکز، برگزار شد.
اولین جلسه مشترک مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز با مسئولین فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در محل این مرکز، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، اولین جلسه مشترک در راستای همکاری های آموزشی با حضور حجه الاسلام سعید اسمعلی پور، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و هیات همراه با رئیس و کارشناسان آموزش مرکز آموزش فنی و حرفه ای یک تبریز برگزار گردید.
پرویز مهرورز، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای یک تبریز، ضمن اشاره به اهداف و ماموریتهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حوزه ارائه آموزش های مهارتی مورد نیاز کشور، در خصوص فرایند اجرای آموزشها، مطالبی را عنوان نمود و مقرر گردید ضمن انجام نیاز سنجی های لازم و اعلام زمان پیشنهادات با رویکرد آموزشی، اجرای آموزش های مهارتی برای دانشجویان،کارکنان و خانواده آنان، عملیاتی گردد.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز در این نشست، به  ضرورت توانمندسازی دانشجویان، کارکنان و خانواده آنان، اشاره نمود و خواستار اجرای آموزش های مهارتی توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای  شماره یک تبریز در محل دانشگاه آزاد واحد تبریز شد.