اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 23 تير 1398
کد 4053

با مشارکت اتاق بازرگانی آذربایجان شرقی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای یک تبریز، صورت گرفت:

افتتاح دوره آموزش تخصصی برنامه نویسی cnc با حضور کارشناس( استادکار ) آلمانی

هم زمان با گرامیداشت ایام دهه کرامت و ولادت باسعادت امام رضا (ع )، دوره آموزشی برنامه نویسی cnc با حضور استادکار آلمانی الکساندر اشلیشتا، ویژه کارشناسان فنی و مربیان صنایع مختلف در محل کارگاه آموزش cnc مرکز آموزش فنی و حرفه ای یک تبریز افتتاح گردید.
افتتاح دوره آموزش تخصصی برنامه نویسی  cncبا حضور کارشناس( استادکار ) آلمانی
هم زمان با  ایام دهه کرامت و ولادت باسعادت امام رضا (ع )، دوره آموزشی برنامه نویسی cncبا حضور استادکار آلمانی ویژه کارشناسان فنی و مربیان صنایع مختلف در محل کارگاه آموزش cnc مرکز آموزش فنی و حرفه ای یک تبریز افتتاح گردید.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دوره آموزشی برنامه نویسی  cnc، با حضور 29 نفر از کارشناسان فنی و مربیان شرکت های مهندسی تولید تامین قطعات تراکتورسازی، ریخته گری، آذراتصال، فراگامان صنعت و آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با مشارکت و همکاری اتاق بازرگانی استان و در راستای تفاهم نامه سه جانبه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اتاق بازرگانی و بنیادSBH ، آلمان و با مربیگری کارشناسان آلمانی و با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای استان و مسئول آموزش اتاق بازرگانی تبریز و رئیس مرکز آموزش یک تبریز در محل کارگاه آموزش cnc  مرکز آموزش فنی و حرفه ای یک تبریز افتتاح گردید.
 
پورسلطان، مسئول آموزش اتاق بازرگانی تبریز در این آئین، طرح آموزش شغلی دوگانه را تبیین و به تفاهم نامه منعقده بین ایران و آلمان اشاره کرد.
رضا اختیار وکالتی، معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نیز، آموزش را امری مقدس برشمرد و افزود: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در دنیا، و اهمیت به روز رسانی آموزش ها، باید همواره مربیان و کارشناسان،  آموزشهای فنی و مهارتی خود را با استاندارهای روز دنیا پیش ببرند.

 


شایان ذکر است این دوره آموزشی، از 23 تیرماه لغایت 25 تیرماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد.