اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 24 تير 1398
کد 4056

در بازدید از کارخانه ایران خودرو تبریز عنوان شد:

یعقوب نماینده : از صنایع استان ضمن ارائه آموزشهای تخصصی- مهارتی حمایت می کنیم

یعقوب نماینده، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و هیئت همراه در آستانه هفته گرامیداشت ملی مهارت از کارخانه ایران خودرو تبریز بازدید نمود.
یعقوب نماینده، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و هیئت همراه در آستانه هفته گرامیداشت ملی مهارت از کارخانه ایران خودرو تبریز بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و هیئت همراه در آستانه هفته گرامیداشت ملی مهارت از کارخانه ایران خودرو تبریز بازدید نمود.
قبادی، قائم مقام کارخانه ایران خودرو تبریز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تعامل صورت گرفته، خواستار همکاری های آموزشی دوجانبه بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته در این کارخانه شد.
قبادی در ادامه به ارزش ماندگاری آموزش های فنی و حرفه ای در تربیت نیروی کار ماهر اشاره کرد و افزود : ایران خودرو تبریز با توجه به تصمیمات هیئت مدیره، آموزش کارگران را سرلوحه کاری خود قرار داده است که در این میان، آموزش فنی و حرفه ای استان می تواند حامی موثری برای تولید کنندگان داخلی باشد. 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست، ضمن ابراز خرسندی  از حضور در جمع تلاشگران عرصه صنعت استان، از آمادگی این اداره کل، مبنی بر ارائه آموزش های مورد نیاز کارخانه ایران خودرو، خبر داد .
یعقوب نماینده در ادامه با اشاره به استانداردهای تدوین شده شغلی و شایستگی سازمان افزود: با ارائه آموزشهای تخصصی مهارتی در کنار صنایع استان و حامی مهارتی خواهیم بود.
وی همچنین ضمن تشریح فعالیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در حوزه آموزش در صنایع، از آمادگی این اداره کل، مبنی بر صدور مجوز جوار کارگاهی به شرکت ایران خودرو تبریز خبر داد.
در پایان، از خط تولید و مونتاژ و گلخانه سربسته کارخانه ایران خودرو تبریز بازدید صورت گرفت.