اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 30 تير 1398
کد 4058

همزمان با آغاز هفته ملی مهارت افتتاح شد

نمایشگاه صنایع پوشاک و صنایع دستی آموزشگاه نوپردیسان بهار ایلخچی

نمایشگاه صنایع پوشاک و صنایع دستی آموزشگاه نوپردیسان بهار ایلخچی با حضور بخشدار محترم شهر ایلخجی، شورای اسلامی شهر ایلخچی و روسای برخی از ادارات منطقه همزمان با آغاز هفته ملی مهارت در استان آذربایجان شرقی، افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در این نمایشگاه که بخشدار شهر ایلخچی، شورای اسلامی شهر ایلخچی و روسای ادارات شهر حضور داشتند تولیدات کارآموزان آموزشگاه نوپردیسان بهار ایلخچی که در بخش صنایع پوشاک و صنایع دستی و صنایع غذایی فعالیت دارند در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
در آیین افتتاح این نمایشگاه، مهدی کاظمی، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اسکو ، گزارشی از عملکرد مرکز و آموزشگاههای آزاد شهرستان برای شرکت کنندگان ارائه نمود.
در این مراسم هاشمی، بخشدار ایلخچی، اهمیت مهارت آموزی و لزوم توجه و حمایت از کارآموزان فعال در قالب مشاغل خانگی و کارگاهی را در جهت حمایت از رونق اقتصادی و تولید مهم ارزیابی کرد.
  در این مراسم، طی لوحی از خانم پریسا فردی موسس آموزشگاه نوپردیسان بهار شهر ایلخچی بدلیل فعالیت چشم گیر در حوزه آموزش به جوانان شهرستان برای تولید و رونق اقصادی تقدیر به عمل آمد