اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 2 مرداد 1398
کد 4065

به صورت وبینار توسط رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در دومین روز از هفته ملی مهارت صورت گرفت:

افتتاح مراکز جوار و بين کارگاهي تراکتورسازي ايران، پتروشیمی و کاشی تبریز

همزمان با دومین روز از مهارت و کارآفرینی در کشور، طي مراسمي به صورت ويدئو کنفرانس، مراکز جوار و بين کارگاهي تراکتورسازي ايران،پتروشیمی و کاشی تبریز توسط رئيس سازمان فني و حرفه اي کشور افتتاح گرديد.
همزمان با دومین روز از مهارت و کارآفرینی در کشور، طي مراسمي به صورت ويدئو کنفرانس، مراکز جوار و بين کارگاهي تراکتورسازي ايران، پتروشیمی و کاشی تبریز، در محل تراکتورسازی ، توسط رئيس سازمان فني و حرفه اي کشور افتتاح گرديد.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی تراکتورسازی تبریز، در اين مراسم که حسيني، مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي، سمساري، مديرکل تأمين اجتماعي و نماينده، مدير کل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي و جمع ديگري از مديران سازمانها و شرکتها حضور داشتند، پس از افتتاح اين مرکز، از کارخانجات مجتمع تراکتورسازي تبريز، بازديد به عمل آمد.

 

 
دکتر عيوضي، معاون اداري و پشتيباني گروه صنعتي تراکتورسازي ايران، ضمن معرفي اجمالي شرکت و ارائه گزارش مختصر از فعاليت هاي آموزشي گروه، ايجاد اين مرکز را نشانه اي از علاقه مديريت و دست اندرکاران اين گروه، براي توسعه آموزش کارکنان و کسب مهارت آنها عنوان نمود .
در ادامه، نماينده، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان نيز با تشکر از فعاليتهاي ارزشمند اين گروه صنعتي، مجموعه تراکتورسازي را افتخاري براي صنعت استان و کشور عنوان نموده و افزود: استقبال مسئولين تراکتورسازي از ايجاد چنين مراکزي براي مهارت افزائي و آموزش ضمن خدمت کارکنان، امري مغتنم و ثمربخش است.

 
حسینی، مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیز دراین مراسم،تراکتورسازی استان را با اهمیت ارزیابی نمود وافزود: در واحدهای تولیدی چنانچه به آموزش بهاء داده شود، شاهد سرزندگی،رشد، شکوفایی و پیشرفت و تنوع تولید خواهیم بود ولی چنانچه اهمیتی به این گونه واحدها داده نشود  و آموزشها پیوسته و دائمی نباشد روز به روز شاهد پیری و زوال واحدهای تولیدی - خدماتی خواهیم بود