اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 2 مرداد 1398
کد 4066

هم زمان با دومین روز هفته ملی مهارت؛

13 مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی مهارت آموزی افتتاح شد

در دومین روز هفته ملی مهارت،13 مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی در کشور، یکم مرداد ماه با حضور سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر و رئیس سازمان افتتاح شد.
 در دومین روز هفته ملی مهارت،13 مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی در کشور، یکم مرداد ماه با حضور سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر و رئیس سازمان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف ارائه آموزش های بدو و حین خدمت به شاغلین بنگاه های اقتصادی و مهارت افزایی کارگران، در دومین روز از هفته ملی مهارت، 13 مرکز جوارکارگاهی و بین کارگاهی، در استان های آذربایجان شرقی، تهران، خراسان شمالی، فارس، البرز، هرمزگان و یزد با حضور رئیس سازمان از طریق ارتباط  ویدئو کنفرانس،با استان های مجری افتتاح شد.
بنا براین گزارش، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف توانمند سازی مهارتی افراد با آگاهی از نیاز بازار منظور فراهم کردن زمینه های تولید بهتر، کاهش ضایعات و سوانح کاری و افزایش بهره وری کارخانه ها، استانداردها ی مربوط به آموزش در مراکز جوار کارگاه و بین کارگاه را تدوین و نسبت به تعلیم و تربیت مربیان مراکز مذکور اقدام می نماید.
قابل ذکر است، 13 مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی: صنایع کاشی و پتروشیمی تبریز، اورند پیشرو البرز، اتحادیه سازندگان و فروشندگان باطری و خدمات برق تخصصی خودرو، داروسازی جابر ابن حیان، زامیاد و بهمن موتور تهران، سیمان بجنورد، اتحادیه صنف تعمیرکاران اتومبیل های سبک و سنگین و اتحادیه عطاران و سقط فروشان و شرکت تولیدی لوله و اتصالات فراسان شیراز، پترو گامرون هرمزگان و شرکت نیروی برق یزد افتتاح شدند.