اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 6 مرداد 1398
کد 4070

پیام تبریک دکتر محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن ششم مرداد، روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای

دکتر محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با ارسال پیامی فرا رسیدن ششم مرداد، روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را به فعالان عرصه مهارت آموزی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، دکتر محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با ارسال پیامی، فرا رسیدن ششم مرداد، روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را به فعالان عرصه مهارت آموزی تبریک گفت.
متن پیام تبریک بدین شرح است:


به نام خدا
با سلام و احترام
ششم مرداد ماه، روز ملی آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی است، مناسبتی برای تجلیل و حمایت از تمام مجموعه هایی است که در بسترسازی اشتغال در کشور بیش از همه فعالیت دارند.
هنوز راه زیادی برای رسیدن به افقهای مطلوب در پیش است. امیدواریم مسوولان کشور در قوای سه گانه و همه تصمیم سازان، تصمیم گیرندگان، مجریان و ناظران برای جهت دهی امور به سمت مهارت آموزی، پیش بینی ها و اقدامات مناسب به عمل آورند تا کشورمان شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش جوانان جویای کار، در توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان باشند.
توفیقات همیشگی فعالان عرصه آموزش های فنی و حرفه ای را از پیشگاه ایزد منان خواهانم.
دکتر محمد حسین فرهنگی
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی