اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 7 مرداد 1398
کد 4071

در بازدید از نمایشگاه توانمندی های آموزش فنی و حرفه ای اسکو عنوان شد:

محمد اسماعیل سعیدی: تنها راه برون رفت از معضل بیکاری، فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای است.

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه مهارت و کارآفرینی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو بازدید بعمل آورد.
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه مهارت و کارآفرینی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو بازدید بعمل آورد.    
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه تولیدات و فنّ آوری های کارآموزان مرکز و آموزشگاههای آزاد شهرستان که به مناسبت هفته ملی مهارت و روز کارآفرینی به مدت یک هفته در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اسکو در حال برگزاری بود، بازدید بعمل آورد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون شک تنها راه و مسیر حل معضل نظام آموزشی کشور همان مسیر فنی و حرفه ای است، خاطر نشان کرد: مردم شریف اسکو در تمامی زمینه های فرهنگی و هنری پیشرو می باشند و در خصوص کارآفرینی و ایجاد اشتغال نیز خدمات شایانی انجام داده اند.
مهدی کاظمی، رئیس مرکز آموز فنی و حرفه ای اسکو نیز، حضور محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو را، مایه دلگرمی و ایجاد انگیزه برای مجریان عرصه کارآفرینی و اشتغال برشمرد و خواستار حمایت همه جانبه از کارآفرینان و کارآموزان در عرصه تولیدات و همچنین اختصاص اعتبار ویژه برای مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو از محل اعتبارات متوازن جهت توسعه آموزشهای سیّار در شهر جدید سهند شد.