اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 13 مرداد 1398
کد 4102

هم زمان با ایام هفته مهارت در اسکو:

دیدار رئیس،کارکنان و اعضاء انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد با امام جمعه محترم این شهرستان

رئیس، کارکنان و اعضاء انجمن صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد اسکو در راستای گرامیداشت ایام هفته مهارت با امام جمعه محترم این شهرستان دیدار کردند.
دیدار رئیس،کارکنان و اعضاء انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد با امام جمعه محترم این شهرستان
رئیس، کارکنان و اعضاء انجمن صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد اسکو در راستای گرامیداشت ایام هفته مهارت با امام جمعه محترم این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مهدی کاظمی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو،ضمن تبریک هفته ملی مهارت و کارآفرینی با بیان اینکه مهارت آموزی برای عموم شهروندان از دغدغه های مجموعه عوامل و دست اندرکاران مرکز آموزش فنی و حرفه ای است از مشکلاتی که فراروی این مجموعه است تا نتوانند بیش از پیش به وظائف خود عمل کنند صحبت کرد.
 وی در ادامه به کمبود اعتبارات شهرستان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: به جهت افزایش رو به رشد جمعیت شهر جدید سهند، مرکز آموزش اسکو دیگر جوابگوی خواسته های شهروندان محترم نیست.
حجت الاسلام مرادپور، امام جمعه محترم اسکو، ضمن تبریک هفته ملی مهارت و روز کارآفرینی به کارکنان و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد، اظهار داشت: مهارت آموزی باید توسعه یافته و در سرلوحه تمامی آموزشها قرار گیرد، حتی دانشگاهیان و دانشجویان فارغ از تحصیل باید حرفه ای را که متناسب با علمشان است یاد گرفته و تجربه اندوزی نمایند.
امام جمعه اسکو ادامه داد: چون در موقعیت کنونی جامعه، دیگر تئوری جائی ندارد و نیاز است تا اقشار مختلف جامعه دست به دست هم داده و آستین همت عمل را بالا زده و در اشتغال و کارآفرینی از هر زمان دیگر کوشا باشند.
وی اظهار داشت: حلقه مفقوده جامعه کنونی کشورمان با علم و نتیجه آن علم، مهارت است که جامعه ما را تحت الشعاع خود قرار داده است.
 حجت الاسلام مرادپور، تصریح نمود: هر چه در مهارت آموزی و مهارت افزایی برای خود و شهروندان تلاش کنیم باز هم کم است و باید تلاشها بیش از پیش باشد.
وی افزود: تبلیغات در حال حاضر نقش بسزائی در زندگی آحاد جامعه دارد که در این میان، تبلیغ و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای نسبت به نقشی که در جامعه ایفاء می کند، کم رنگ است و باید تقویت شود.
در ادامه از آموزشگاههائی که در نمایشگاه هفته مهارت شرکت فعالانه و چشمگیر داشتند توسط ایشان تقدیر به عمل آمد.
در پایان، رئیس مرکز، کارکنان و اعضاء انجمن صنفی با حضور در مزار شهدای گمنام شهر اسکو و قرائت فاتحه، یاد و خاطره رشادتها و جانبازی های سربازان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.